Ejendomsadministration

Betal kun for det du har brug for – serviceorienteret ejendomsadministration ud fra dit behov.

Få en fleksibel ejendomsadministrationsaftale

Høj service og det gode samarbejde er kerneparametre hos Manelia. Vi tror på, at dette samarbejde bør baseres på kundens behov, og derfor skræddersyer vi alle vores administrationsaftaler. Vi har samlet alt under ét tag – så uanset om du/I mangler hjælp til generel ejendomsadministration, projektudlejning eller byggerådgivning, står vi klar til at hjælpe dig/jer.

Vi er et landsdækkende ejendomsadministrationsselskab med lejeboliger, erhvervslejemål, ejer- og andelsboligforeninger i hele Danmark og alle de store byer som Odense, København, Aarhus, Vejle og Kolding.

Vi administrerer både for ejendomsinvestorer og foreninger. Læs mere om områderne herunder og relevante kundecases. Find de områder vi dækker i vores ejendomsadministration her.

Ejendomsinvestor

Med vores værdiskabende tilgang til at øge din ejendomsporteføljes værdi, har vi som ejendomsadministrator øje for investeringen.

Vi optimerer dine udlejningsejendomme, så du får det højest mulige afkast. Dette kan bl.a. ske gennem justering af lejen og/eller udvikling af ejendommen.

Forening

Med Manelia som ejendomsadministrator i jeres ejer- eller andelsboligforening hjælper vi jer med at skabe overblik og håndtering af den daglige administration.

Administrationsaftalen kan indeholde alt fra ejendomsadministration, byggekoordinering til deltagelse i bestyrelsesmøder.

Få mere tid - få en ejendomsadministrator

Vores kunde havde et ønske om at fokusere på sin virksomhed. Derfor skræddersyede vi en 360° ejendomsadministrationsaftale til kundens ejendomsportefølje. Det betyder, kunden i dag har fået frigivet en stor mængde tid til egne projekter, da vi varetager alt fra daglig kontakt med lejere til reguleringer og regnskaber på deres i alt 124 lejeboliger.

Kunden er på denne måde kun involveret i den administrative del af deres udlejningsejendomme ved større køb og renoveringsprojekter.

Er din ejendomsadministrator serviceorienteret?

Skift nemt ejendomsadministration – Få et uforpligtende tilbud her.

Hvilke opgaver skal vi varetage for dig?

At dække dit behov er vores fornemmeste opgave.

Ejendomsadministration

I den daglige ejendomsadministration sætter vi stor pris på kontakten med lejere, samarbejdspartnere og vores kunder. Gennem vores relationsbaseret tilgang ønsker vi at levere et lige så højt serviceniveau til lejere såvel som til vores kunder.

Ejendomsadministrationen kan bestå af flere forskellige opgaver og tilpasses naturligvis dit behov. Typiske opgaver indenfor administration er:

  • Ejendomsadministration
  • Udlejning
  • Ind- og fraflytning
  • Byggerådgivning

Derudover hjælper vi også vores kunder med mange andre administrationsopgaver som bl.a.:

  • Udarbejdelse af lejekontrakter
  • Udarbejdelse af vand-, el-, og varmeregnskaber
  • Opkrævning og regulering af leje
  • Varsling af lejestigninger
  • Håndtering af restancer
  • Løbende kontakt med lejere
  • Tilsyn af ejendomme og vedligeholdelsesplanlægning

Er der opgaver, du ønsker hjælp til, som ikke nævnt her? Ring endelig til os på +45 42 70 32 90 eller skrive til os på info@manelia.dk med dine forespørgsler på opgaver. Det kan være, vi allerede varetager det i dag hos andre kunder – og ellers finder gerne en løsning sammen på det.

Udlejning

Udover at varetage daglige administrationsopgaver tilbyder vi også udlejninger af ejendomme og lejemål. Når vi skal udleje en ejendom, varetager vi altid selv fremvisningerne, og derved sikrer vi, at potentielle lejere bliver mødt af et imødekommende smil fra vores egne kompetente ejendomsadministratorer.

Mange af vores udlejninger går til lejere, der står på vores venteliste. Vores venteliste har opnået et bredt spænd geografisk, samt en stor diversitet i lejernes ønsker om størrelse, antal værelser og husleje.

Ind- og fraflytning

Ligesom ved fremvisninger er det altid vores ejendomsadministratorer, der står for at udarbejde ind- og fraflytningsrapporter. Det betyder, vi er meget grundige og strukturerede i vores arbejde med ind- og fraflytninger, da vi ved præcis, hvad vi skal have for øje.

Byggerådgivning

Vi er klar over at byggesager i forbindelse med renovering af udlejningsejendomme, kan være en stor opgave med mange bolde i luften. Vi er selv ejendomsinvestorer, og har været igennem mange renoverings- og byggeprojekter. Det betyder, vi har stor erfaring med byggerådgivning og koordinering, og har mange gode samarbejdspartnere i håndværkerfaget. Derfor er vi din ideelle sparringspartner, når det kommer til byggekoordinering.

Læs mere om vores byggerådgivning og om, hvordan vi kan hjælpe dig med byggekoordinering i større renoveringsprojekter her.

Er du ejendomsinvestor, og mangler du en serviceorienteret ejendomsadministrator, der har øje for investeringspotentialet? Læs om vores administration af udlejningsejendomme for her. Eller er I en forening der mangler en administrator og tillidsfuld sparringpartner? Så kan I her læse om vores administration af ejer- og andelsboligforeninger.

kontakt

Vil du høre mere om ejendomsadministration hos Manelia, er du mere end velkommen til at kontakte vores administrationschef Christina på telefon & mail.

c@manelia.dk

+45 42 70 32 04

Eller udfyld kontaktformularen og få et uforpligtende tilbud. 

ejendomsadministrationschef Christina udarbejder skræddersyet tilbud